7 Eylül 2009 Pazartesi

Dört Kapu

Kurbanlar tığlanıp gülban çekildi
Gaflet uykusundan uyana geldim
Dört kapı sancağı anda dikildi
Üryan büryan olup meydana geldim

Evvel eşiğine koydum başımı
İçeri aldılar döktüm yaşımı
Erenler yolunda gör savaşımı
Can ü baş koyarak kurbana geldim

Ol demde uyandı batın çırağı
Üç adım ileri attım ayağı
Rehberim boynuma bendettiği bağı
Koç kurban dediler imane geldim

Dört kapu selamını verüp aldılar
Pirin huzuruna çıkıp geldiler
El ele el Hakk'a olsun dediler
Henüz ma'sum olup cihana geldim

Pirim kulağıma eyledi telkin
Şah-ı velayete olmuşuz yakın
Mezhebim Ca'fer-i Sadık-ul-metin
Allah dost eyvallah peymana geldim

Özüm darda gözüm yerde durmuşum
Muhammed Ali'yi ikrar vermişim
Sekahüm hamrini anda görmüşüm
İçip kana kana mestane geldi

Yolumuz On iki İmam'a çıkar
Mürşidim Muhammed Ahmed-i Muhtar
Rehberim Ali'dir sahip Zülfikar
Kulundur Şahiya divana geldim

[Şahiya]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder